Naar nieuwsoverzicht

Mooie zorg-matches!

22 maart 2019

Een werkervaringsplek en invulling van vacature, win-win!
duim omhoog

Een medewerker van het ETZ wil graag een stap maken richting re-integratie / arbo verpleegkundige. De medewerker heeft een dag mee mogen lopen om werkervaring op te doen. Dit heeft de medewerker inzicht gegeven in de werkzaamheden van Amarant en mogelijkheid gegeven om gesprekken te voeren buiten ETZ. Daarnaast heeft ze Amarant een frisse blik op de werkwijze gegeven. Ook is een leidinggevende binnen ETZ, aangesteld bij Amarant op een openstaande vacature, welke ook in de bijeenkomst onder de aandacht is gebracht. Win-Win!  

Gerelateerde nieuwsberichten

Mantelzorgvriendelijk werken

26 juni 2026

Terugblik ''Mantelzorgvriendelijk werken: de rol van HR''

Op 7 mei organiseerde Odyssee Training & Advies de ACE-bijeenkomst ''Mantelzorgvriendelijk werken: de rol van HR''

Lees verder

visual verslaving op de werkvloer

2 maart 2026

Verslaving op de Werkvloer: Herkennen, Begrijpen en Aanpakken

Terugblik ACE One Topic 24 februari 2026

Lees verder